PAOLO ESCO, myślisz, że do 1.9 tdi 130KM dłubniętego na 200KM będzie najlepszym wyborem? Stronę dobrze znam, bo od Pidźka biorę oleje do moich aut.
Oryginalny akumulator z "oczkiem" uzupełniać pozio
Zwiń
X
-
Oryginalny akumulator z "oczkiem" uzupełniać pozio
Witam
Octę mam od nowości czyli od 2008 i tak sobie pomyślałem, że sprawdzę po tych trzech latach co mam pod osłoną akumulatoraJako, że jestem nieufny to mimo, że jeżdżę na przeglądy do ASO to wątpię żeby sprawdzali poziom elektrolitu.
Po ściągnięciu obudowy i odgięciu wiązki złączek ukazał mi się akumulator z "oczkiem". Ale jako że nie jestem nowicjuszem więc odgiąłem naklejkę i odnalazłem koreczki.
Pytanie czy akumulatory z oczkiem można normalnie uzupełnić wodą demineralizowaną tak jak zwykle? Chyba nie ma przeciwwskazań?Skoda Octavia Tour MORE 1.6 TWIN POWER
Yamaha FZ6 s2 Fazer ABS
-
-
Ostatnio rozmawiałem z kilkoma sprzedawcami o aku i wszyscy zgodnie twierdzili, że odkręcane korki nad celami absolutnie nie służą do dolewania wody destylowanej, tylko do dostępu do cel :shock: . Ja jednak już dwa razy dolałem wody dest., bo poziom elektrolitu był pod kreską, raz po zakupie auta 3 lata temu i drugi raz w tym roku i jest OK.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dragsterrozmawiałem z kilkoma sprzedawcami o aku i wszyscy zgodnie twierdzili, że odkręcane korki nad celami absolutnie nie służą do dolewania wody destylowanej, tylko do dostępu do cel
"Oczka" pojawiły się w akumulatorach kwasowych jako dodatkowy wabik, że niby bezobsługowe. Choć normalne jest, że elektrolit odparowuje i trzeba uzupełniać poziom wodą destylowaną (demineralizowaną).
Chyba, że posiadamy akumulator żelowy, który jest zatopiony na stałe, nie ma korków i nic się wtedy nie dolewa.
Komentarz
-
-
No to wszystko jasne jutro zrywam całkiem tą naklejkę i dolewam do każdej celi